Senaste nytt

Någon som vet hur man kan åtgärda strulande SAS WIFI?

SNIFF

Medlem
Hej!

Sitter på SK984 över Ryssland just nu och undrar hur man får SASWIFI att inte koppla ner sig/logga ut datorn/mobilen/enheten var 10:e sekund.

Försökt på flera enheter, alla kör dock Mac OS X 10.8 eller 10.10. Samt senaste iOS för iPhone 5S.

Det fungerade klockrent på utresan, men strular som sjutton ända sedan vi lyfte...
Får göra "reconnect" i stort sett hela tiden.

Ibland när man blivit utloggad så kan man inte heller nå nätverket utan får någon form av DNS-probe-issue, dvs svårt att nå saswifi.com.

Tips mottages gärna... <3
 

SNIFF

Medlem
Tvärdött sedan jag skrev det där, fick igång det i en minut, började skriva på detta, dött en timme till.

@jsn Jag försökte beställa något. Det tog seriöst 25 minuter innan det kom någon och frågade om jag ville ha något, trots att personal gick förbi säkert 15 gånger...
 

Samosaguas

Medlem
Vad kan man förvänta sig i ersättning för ett wifi som inte fungerar på hela resan i business från Stockholm till New York med SAS?
 

palmen

Moderator
Tvärdött sedan jag skrev det där, fick igång det i en minut, började skriva på detta, dött en timme till.

@jsn Jag försökte beställa något. Det tog seriöst 25 minuter innan det kom någon och frågade om jag ville ha något, trots att personal gick förbi säkert 15 gånger...
Testa att tryck på knappen nästa gång?
 
Toppen