Senaste nytt

Långa köer på Arlanda 1 Juni

Hachans

Medlem
Hände mig en gång på Arlanda. Precis EFTER att jag droppat min väska och den åkt iväg en bit stannade bandet. Ren flax, men njöt verkligen av att kunna gå därifrån och in till gaten istället för att stå i köfållor och vänta...
 

Börnen

Medlem
Fast track på ARN, (och OSL), tenderar alltmer att bli slow track.

Alltför många kommer på vad de ska packa upp ur handbagaget alltför sent - och ofta är det väääldigt viktiga herrar helt utan empati!

Passerade för 30 minuter sen och då flöt det på bra. Men visst förundras man över hur oförberedda "vana" resenärer kan vara
 

Moco

Medlem
Fast track på ARN, (och OSL), tenderar alltmer att bli slow track.

Alltför många kommer på vad de ska packa upp ur handbagaget alltför sent - och ofta är det väääldigt viktiga herrar helt utan empati!

Detta är ett generellt problem tycker jag. Har dock inte upplevt några större problem på just ARN. GOT fungerar bra.
England utmärker sig med en riktigt slö och underbemannad FT på LHR T2, och sämst i Europa just nu tycker jag Manchester (som visserligen inte är någon SAS-FT) är. Riktigt otrevlig personal och en 99% garanti att bli "slumpmässigt" utvald för extra kontroll, vilket gör att det tar längre tid än i den vanliga kön.
 
Toppen