Senaste nytt

Second home apartments - erfarenheter?

Walter

Medlem
Jag hittade just Second Home Apartments - Hotel Apts in Stockholm City and Solna som har två ställen i Stockholm, ett i Solna och ett på Söder. Någon som har erfarenheter av att bo där? Snygga bilder på fräscha lägenheter iaf. Recensionerna online verkar positiva. Stället i Solna ligger väl inte jättebra till men 15 minuters promenad till blåa linjen är väl OK. Drive-Now har täckning och Gratis parkering står det.
 

Avgeek

Medlem
Jag hittade just Second Home Apartments - Hotel Apts in Stockholm City and Solna som har två ställen i Stockholm, ett i Solna och ett på Söder. Någon som har erfarenheter av att bo där? Snygga bilder på fräscha lägenheter iaf. Recensionerna online verkar positiva. Stället i Solna ligger väl inte jättebra till men 15 minuters promenad till blåa linjen är väl OK. Drive-Now har täckning och Gratis parkering står det.
Inga super-priser direkt? En "single studio" går på 1395 sek/natt, går ofta att hitta t.ex Hilton Slussen för runt 1000 kr vid kampanj. Komiskt att man debiterar 30 000 kr/månad i Stockholm, speciellt med det läget :D
 

Walter

Medlem
Det stämmer.

Men deras ställe i Solna har rätt bra priser 700-1000kr natten plus att "privat"parkering ingår (vilket kostar 295 kr natten på Hilton tror jag) Skillnaden mot hotell är ju att dessa rum har matlagningsmöjlighet samt är till för att bo långa perioder, för min del är det hela juli som gäller.
 
Toppen