Senaste nytt

Bästa säte i Qatar dreamliner Business Class

JGG

Medlem
Om du är högerhänt så välj på högra sidans fönsterplats (k), då det är mer praktiskt när man använder avställningsbordet.
 

Magnus_K

Medlem
Om det inte är så mycket folk i C så är mitt favis säte precis framför nödutgången, fönsterplats. Senast jag åkte så hade jag 2 rader framför mig som var helt tomma.
Det positiva var att man liksom fick en egen liten hörna, nära till skumpa och choklad under flighten samt snabbt av så man kommer till loungen i Doha.
 

LarsCph

Medlem
Om du är högerhänt så välj på högra sidans fönsterplats (k), då det är mer praktiskt när man använder avställningsbordet.

Ja det er en god pointe. Jeg syntes til gengæld (som højrehåndet) at venstre side er lidt bedre hvis man vil sidde og se ud af vinduet mens man spiser.
 

LarsCph

Medlem
Det positiva var att man liksom fick en egen liten hörna, nära till skumpa och choklad under flighten samt snabbt av så man kommer till loungen i Doha.

Ja - det er smart. Det er ikke hver gang de dækker op syntes jeg, men sidste gang jeg fløj fra København gjorde de - så der nåede jeg at self-sevice champagne undervejs, det har jeg aldrig prøvet før :)

I forhold til hurtigt til loungen, så bestilte jeg Al Maha service sidst (det koster ikke noget med guldkort). Det var nu også ret cool at blive ekskorteret fra gate til lounge af to utrolig søde "piger". Med personlig afhentning ved gaten, hyggesnak undervejs og helt uden om køen i transfer security så giver det lige oplevelsen et ekstra twist af VIP. Det kommer jeg klart til at gøre igen!
 

Magnus_K

Medlem
I forhold til hurtigt til loungen, så bestilte jeg Al Maha service sidst (det koster ikke noget med guldkort). Det var nu også ret cool at blive ekskorteret fra gate til lounge af to utrolig søde "piger". Med personlig afhentning ved gaten, hyggesnak undervejs og helt uden om køen i transfer security så giver det lige oplevelsen et ekstra twist af VIP. Det kommer jeg klart til at gøre igen!
Flyger oftast till DXB så blir bara ett kort stopp men med god middag! :) Därav att man drar nytta av all genom att stanna en timme längre på DOH.
Jag har mått sämre än att dricka en dåliga flaska Amarone till middag ;-)
 

pep

Medlem
Jeg vælger vindue i siden længst væk fra solen. Mht. Al Maha har deres "service" aldrig imponeret mig (misforstået godhed?) og jeg kan gøre tingene hurtigere selv end med dem "hængende" omkring mig. Spild af resourcer for professionelle rejsende :)
 
Toppen