Senaste nytt

OSL lounge Oslo Gardemoen-ny businessclass del

Voyageur

Medlem
FYI har OSL lounge uppgraderats med en ny Business class del i en nybyggd del av OSL loungen. Tillträde verkar vara för resenärer i Business samt eventuellt statushållare inom allianser.

Ingången är till höger innanför receptionen och tydligt markerad. Hade jag haft tillgång till bättre kamera än en suddig mobil hade bilder utlovats.

Utbud är inget extraodinärt men kanske ett litet snäpp över den gamla, t.ex. erbjuds bubbel i form av cava samt en varm soppa och våfflor. Inredningen är avskalad men mjuk i naturliga färger. Utsikt över terminal och incheck område.

Kul iaf att det händer något nytt på Oslo fronten :)
 

Attachments

  • 20160428_104910.jpg
    20160428_104910.jpg
    56,6 KB · Visningar: 219

agehall

Medlem
Nej, vad jag vet har det varit sådär ett bra tag. Däremot har den delen alltid varit stängd när jag varit där, så jag har inte själv kikat in.
 

Voyageur

Medlem
Såg då inget de senaste 3 gångerna jan- mars när jag besökt loungen och ingen som sagt något heller. Tror som nämnt att den varit stängd för renovering kanske. Kvinnan i receptionen sa i alla fall "ny öppnad" så jag antog så också fallet :)
 

bnr

Medlem
Såg ut så när jag var där i dec, dock var den delen stängd då, kanske på grund av att det var rätt tidigt.
 
Toppen