Senaste nytt

Dubbla poäng 1 Maj - 31 Aug

JSQ

Medlem
Hilton har nu en ny kampanj i form av dubbla poäng 1 maj - 31 augusti men egentligen är det nog bara en förläning av samma kampanj som var 1 januari till 30 april. Kanske är någon skillnad i det finstilta som jag inte kollat igenom ännu.

Tidigare kampanj: Dubbla poäng början 2016 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Sida för kampanjen: Hilton HHonors | Unlimited Bonus

Edit: Verkar vara en skillnad från förra kampanjen då man inte kan tjäna dubbla miles utan endast bonuspoäng hos Hilton.
 

FFlash

Medlem
Jag fick även 5000 bonus till

An exclusive bonus, just for you: Earn an extra 5,000 Bonus Points on your first stay of 2 nights or more during this promotion.†

Just book at Hilton.com and stay at ANY hotel from May 1 through August 31, 2016 to earn your exclusive bonus, plus, Double Points on EVERY stay.*
 

JSQ

Medlem
Jag fick även 5000 bonus till

An exclusive bonus, just for you: Earn an extra 5,000 Bonus Points on your first stay of 2 nights or more during this promotion.†

Just book at Hilton.com and stay at ANY hotel from May 1 through August 31, 2016 to earn your exclusive bonus, plus, Double Points on EVERY stay.*

Antar att du fick det i mail? Fick inget mail om denna promotion :(
 

FFlash

Medlem
Nej, jag bara klickade på länken i första inlägget och efter registrering fick jag en välkomstsida med den där texten
 
  • Gilla
Reactions: JSQ

jumbooze

Medlem
Fick inget extra erbjudande men de kollade väl att jag hade en hel del bokat under perioden redan så de behövde inte sockra erbjudandet
 

Maja

Medlem
Fick inte heller något extra erbjudande, men har precis som @jumbooze en del bokat redan. Någon sommar koll på om AAA-raten är undantagen från detta erbjudande?
 

Kricka

Medlem
Inget mail här heller men det fungerade bra att registrera sig för erbjudandet om dubbla
HH-poäng. Har också någon längre bokning i maj.
 
Toppen