Glenn E
Medlem
Nyligen flög jag med Qatar i Business från Doha till Stockholm.
Flyget avgick från Doha cirka klockan 14.
När jag skulle beställa mat var både Kött och Fisk alternativen slut.
Kvar fanns bara det vegetariska alternativet.
Jag satt på rad 2.
Tillslut fick jag iallafall en fiskrätt men vad det var vet jag inte.
Den smakade i och för sig bra.
Jag tänkte iallafall klaga till Qatars kundtjänst om detta.
Vad är rimligt att begära tycker panelen?
Flyget avgick från Doha cirka klockan 14.
När jag skulle beställa mat var både Kött och Fisk alternativen slut.
Kvar fanns bara det vegetariska alternativet.
Jag satt på rad 2.
Tillslut fick jag iallafall en fiskrätt men vad det var vet jag inte.
Den smakade i och för sig bra.
Jag tänkte iallafall klaga till Qatars kundtjänst om detta.
Vad är rimligt att begära tycker panelen?