Senaste nytt

Precis blivit Hilton Diamond, vad kan jag förvänta mig?

Så går det när man blir bostadslös. ;) Närå, jag har nvänt mitt Amex Hilton Honors från USA för att betala lite grejer och eftersom jag spenderat 40 kUSD så får man den nivån.
 

Sakoz

Medlem
Gah, jag vill också ha ett sådant AmEx! Varför kan vi inte ha lite fler roliga kredit kort här hemma också!?

Vi hade AMEX HHonors i Sverige, men det försvann för några år sedan, kortet gav också permanent HHonors Gold medlemsskap.
Tror jag handlade med det kortet 3-4 ggr under hela dess existens (hade det från dess det kom tills det togs bort).
Då var jag mest ute efter guld statusen.
 

Najk

Medlem
Vi hade AMEX HHonors i Sverige, men det försvann för några år sedan, kortet gav också permanent HHonors Gold medlemsskap.
Tror jag handlade med det kortet 3-4 ggr under hela dess existens (hade det från dess det kom tills det togs bort).
Då var jag mest ute efter guld statusen.

Jag hade vi det tillfället Amex Gold och Hilton Bas nivå fick erbjudande med kombinerat AMEX och Hilton Gold. Jag övervägde att byta till ett kombinerat kort av just anledningen, att få status hos Hilton, men avstod sedan.
Det roliga var att efter någon månad så fick jag ett separat Guldkort från Hilton med ett meddelande om att jag hade blivit uppgraderad till Hilton Gold.

Jag antar att AMEX var inblandad på något sätt men förstod aldrig hur...
 
Toppen