Senaste nytt

Tips på resa i sommar

Hej,

Tänkte åka någonstans med frun (första gången utan barnen) för att ta det lugnt. Så skulle vilja få lite tips på bra ställen att åka till. Krav är bra bad och stränder, funderat Maldiverna (Conrad) samt Bali (Conrad) men vad finns mer? Karibien? Vill gärna se om man kan hitta någon bra deal i first annars business så lite fokus på bra flyg också.

Så vad har ni för förslag om man vill unna sig en bra semester?
 

Matsson

Medlem
Conrad Rangali vill jag rekommendera. Har varit där 3-4 gånger. Bra värde för pengarna under juni juli som är betydligt billigare än nov-mars. Välj gärna deluxe beach villa med pool.
Billigast businessbiljett är Turkish som dessutom har bra tidtabell med nattflyg åt båda håll. Glöm inte att registrera dig i HHonors om du inte redan är medlem.
Trevlig Resa!
 
Conrad Rangali vill jag rekommendera. Har varit där 3-4 gånger. Bra värde för pengarna under juni juli som är betydligt billigare än nov-mars. Välj gärna deluxe beach villa med pool.
Billigast businessbiljett är Turkish som dessutom har bra tidtabell med nattflyg åt båda håll. Glöm inte att registrera dig i HHonors om du inte redan är medlem.
Trevlig Resa!


Tack för info. Alltid kul att höra från någon som varit där. Behöver man vara orolig för vädret i mitten av juli? Medlem i HHonors tyvärr trillade jag ner förra året från diamond till gold men efter denna semester så hoppas jag vara tillbaka :)
 

Matsson

Medlem
Vädret i Juni helt okej då vi varit där, kort regnskur vanligt framåt eftermiddagen, vi är där 1 vecka nu i juni, bjuder gärna på en pilsner( 90 spänn, så mat dryck är INTE billigt men bra)
Finns många restauranger varav 2 bra enligt mitt tycke. Undvik buffé som är dyr och dåligt värde. Fördel med HHD är cocktails framåt kvällen och fri frukost som ju annars är dyrt.
 
Toppen