Senaste nytt

Noget sätt att förlänga livslängd på M&M miles??

pep

Medlem
Jeg mistede min FT status i 2014 og skal snart finde ud af hvad jeg gør med mine miles. Jeg har 397000 tilbage. Netop i år er det svært at anvende dem da det vælter ind med deals og rea's hvor det ofte er dyrere at bruge M&M end at købe rigtige biletter. Jeg har tidligere købt kufferter og andet hardware men ville helst forlænge levetiden så jeg kan finde bedre anvendelse uden at stresse. Råd søges
 

Dr. Miles

Expert
Jeg mistede min FT status i 2014 og skal snart finde ud af hvad jeg gør med mine miles. Jeg har 397000 tilbage. Netop i år er det svært at anvende dem da det vælter ind med deals og rea's hvor det ofte er dyrere at bruge M&M end at købe rigtige biletter. Jeg har tidligere købt kufferter og andet hardware men ville helst forlænge levetiden så jeg kan finde bedre anvendelse uden at stresse. Råd søges
Om du skaffar något av följande Miles&More profilerat kreditkort, då går inte dina Miles&More miles ut.

Miles&More skrev:
Benefit from no mileage expiration with Miles & More Credit Cards

Your award miles will not expire after 36 months, but will remain valid for an unlimited time if you meet the following conditions:
  • You have been a Miles & More Credit Card holder for at least 3 months, and
  • Each month you need to make a minimum of one purchase (that is not returned or refunded) which is eligible for miles with your Miles & More Credit Card.
  • This is only valid for the Miles & More account on which the award miles for the Miles & More Credit Card are credited.
Miles & More - Benefit from no mileage expiration with Miles & More Credit Cards
 

pep

Medlem
Tusind tak, Dr.
Jeg kan desværre ikke "linke" mine potentielle M&M kreditkort til nogen af de lande hvor jeg har indkomst i (DK og VN), da M&M ikke samarbejder med banker i disse lande...
 

Dr. Miles

Expert
Tusind tak, Dr.
Jeg kan desværre ikke "linke" mine potentielle M&M kreditkort til nogen af de lande hvor jeg har indkomst i (DK og VN), da M&M ikke samarbejder med banker i disse lande...
Kanske skaffa ett bankkonto i Schweiz eller Luxemburg, sedan koppla Miles&More kreditkort till konton?
 

Dr. Miles

Expert
...
Tak, men det forstår jeg ikke helt? Hvis man mister FT status gælder miles kun i 3 år fra den dato man bliver nedgraderet?
Intjänade miles går inte ut så länge du är Frequent Flyer, Senator, HON Circle member.
Giltighetstiden nollställs när du har förlorat statusen och klockan börjar att ticka då (du har 36 månader på dig från det datumet du har blivit basmedlem igen).

Miles & More - Miles & More status levels
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen