Senaste nytt

Inbjudan till SAS dialogmöte Landvetter 13 maj 2016

Nytt dialogmöte på Landvetter fredagen den 13 maj såg jag nu, bokas via SAS
Ett möte kl 9-10:30, och ett till 11:30-13.

Någon som ska gå? Någon som fått en injudan till detta för övrigt? Jag råkade bara springa på det när jag skulle se om de fyllt på goodiebagen med något roligt (vilket de inte har).

Edit: Jag bokade in mig 11:30-13. Har inte schemat klart där ännu, men jag hoppas jag kommer loss.
 
Last edited:

Layzedad

Medlem
Nytt dialogmöte på Landvetter fredagen den 13 maj såg jag nu, bokas via SAS
Ett möte kl 9-10:30, och ett till 11:30-13.

Någon som ska gå? Någon som fått en injudan till detta för övrigt? Jag råkade bara springa på det när jag skulle se om de fyllt på goodiebagen med något roligt (vilket de inte har).

Edit: Jag bokade in mig 11:30-13. Har inte schemat klart där ännu, men jag hoppas jag kommer loss.
Inget mail här heller, bokade också det senare mötet. Är det inte lättare för SAS att bara posta här direkt så slipper man omvägen via mailen
 

olo

Medlem
Nytt dialogmöte på Landvetter fredagen den 13 maj såg jag nu, bokas via SAS
Ett möte kl 9-10:30, och ett till 11:30-13.

Någon som ska gå? Någon som fått en injudan till detta för övrigt? Jag råkade bara springa på det när jag skulle se om de fyllt på goodiebagen med något roligt (vilket de inte har).

Edit: Jag bokade in mig 11:30-13. Har inte schemat klart där ännu, men jag hoppas jag kommer loss.
Bokade också lunchmötet!
 

Agö

Medlem
Vart ser du detta? Tycker de skulle va kul och gå på även om man är från Sthlm. Eller är de bara folk med GBG adress som får komma?
Tanken med lokala möten är väl delvis att du ska kunna komma med lokal input - vad kan vi göra bättre på din/dina rutter och din flygplats? SAS tänker nog att det inte bara ska vara kul att komma utan även leda till en vettig dialog.
 
Tanken med lokala möten är väl delvis att du ska kunna komma med lokal input - vad kan vi göra bättre på din/dina rutter och din flygplats? SAS tänker nog att det inte bara ska vara kul att komma utan även leda till en vettig dialog.
En hel del av kurirjobben går ut från Göteborg och som senast sket det sig för min del med flygtiderna till Göteborg så kanske hade varit lägligt ändå.
 
Toppen