Senaste nytt

Söker 2 för 1 award-resa med Eurobonuspoäng, Stockholm-Johannesburg

adhoc76

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  • Var är din destination? Johannesburg
  • När vill/behöver du resa ut? 31 oktober 2016
  • När vill/behöver du komma hem? 22 november 2016
  • Hur länge vill du vara borta? ca tre veckor
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Business/First
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance.
  • Vad är din budget? (per person) Award/poängresa med 2 för 1-voucher.
  • Vad är det viktigaste för dig? Inget särskilt.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ja, kommer besöka Johannesburg, Kapstaden, Port Elizabeth samt Vilanculos i Mozambique
Har hittat ditresa med Ethiopian via Wien och Addis Abeba. Hemresan är knepigare. Bästa alternativ verkar vara Johannesburg till Nairobi med South African Airways och därefter Ethiopian till Addis Abeba och sedan vidare hem till Stockholm. Om någon hittar nån bra variant med platser i Business så är jag evigt tacksam.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Abbs

Medlem
Bekvämare resa borde gå att få med Lufthansa, FRA-JNB. Behöver du bara ett byte i Frankfurt. Hittar tillgänglighet via United, har du tur kan du ju uppgradera något ben till First och få lite tid i FCT.
 

adhoc76

Medlem
Bekvämare resa borde gå att få med Lufthansa, FRA-JNB. Behöver du bara ett byte i Frankfurt. Hittar tillgänglighet via United, har du tur kan du ju uppgradera något ben till First och få lite tid i FCT.

Det hittar inte jag... Inte de datum jag tänkt mig +/- 3 dagar...
 

Abbs

Medlem
Det hittar inte jag... Inte de datum jag tänkt mig +/- 3 dagar...
Vill minnas att jag såg tillgänglighet i business de datumen. First går först att boka 14 dagar innan avresa om jag kommer ihåg rätt.

Annars är väl inte South African och Ethiopian helt fel. Lite nytt blod om du skulle skriva en recension ;)
 
Toppen