Senaste nytt

Bästa Star Alliance loungen Haneda?

Johanna

Medlem
flyger ANA till Beijing imorgon bitti. Tänkte hinna med lite frulle på flygplatsen innan. Är ANAs lounge den bästa?
 

Johanna

Medlem
Tack, fick koll på loungebuddy nu. Den krånglade tidigare. Såg nu att dom har massor av lounger, är alla lika?
 

Dr. Miles

Expert
Tack, fick koll på loungebuddy nu. Den krånglade tidigare. Såg nu att dom har massor av lounger, är alla lika?
Du kommer inte åt deras lounger på inrikesterminal och inte heller till deras First class lounge om du inte flyger i First class eller är ANA Mileage Club Diamond.
 

Johanna

Medlem
Tack för hjälpen. Sitter nu i loungen. Den är trevlig. Lite klent frukostutbud om man som jag inte äter mat till frulle. Men nu är jag i Japan så jag får gilla läget smörgås med potatis i funkar också typ kanske.

Som resandes i business hade jag inte fast tack här. Det hade vara first som åker med ANA.
 

JohanA

Medlem
Tack för hjälpen. Sitter nu i loungen. Den är trevlig. Lite klent frukostutbud om man som jag inte äter mat till frulle. Men nu är jag i Japan så jag får gilla läget smörgås med potatis i funkar också typ kanske.

Som resandes i business hade jag inte fast tack här. Det hade vara first som åker med ANA.

Man får ta seden dit man kommer!

Som resande i F med Lufthansa har man också fast track. Fick eskort från incheckning till loungen och då det stod människor i vägen var det ingen fråga om vem som hade företräde! :D
 
Toppen