Senaste nytt

Ständiga förseningar

Moco

Medlem
Är det bara jag som upplever att punktligheten försämrats kraftigt? Inte för att jag gav mycket för den tidigare eftersom det mest var ett marknadsföringsjippo, men nu är det ju verkligen förseningar ständigt. Jag vet inte när jag var på en inrikes/nordisk flight senast som hållit tidtabellen.

Varför strular det så mycket? Och det är inte underleverantörer nu, det är ordinarie SK-flygningar.
 

olo

Medlem
Jag har kanske haft tur men jag upplever att det går bra med punktligheten, om vi undantag eftermiddag-/kvällsflyg med turbopropar som ofta har samlat på sig en 15-20 minuter under eftermiddagen.
 

Moco

Medlem
Jag har kanske haft tur men jag upplever att det går bra med punktligheten, om vi undantag eftermiddag-/kvällsflyg med turbopropar som ofta har samlat på sig en 15-20 minuter under eftermiddagen.

Jo, turbopropparna är i stort sett alltid sena. Men där är det ju SlowTime (JT) som strular ofta. Jag tänkte mer på vanliga 737-avgångar nu. Inrikes är det alltid struligt i min erfarenhet.
 

flugplan

Medlem
Har flugit SK 173 (ARN-GOT) på söndagskvällar vid en handfull tillfällen under våren. Ingen flight har varit i tid.
 
Toppen