Hej! Försökte söka men hittade inget tidigare svar. Jag bokade en biljett via Swiss som var för en Brusselsflight BRU-GVA. Vid bokningstillfället fick jag en bokningsbekräftelse på mailen och tänkte inte mer på det. Dock visade det sig när jag kom till flygplatsen tidigare i eftermiddag att ingen biljett hade utfärdats och att min bokning inte var giltig. Det slutade med att jag fick stå i biljettdesken i en timme på telefon med nån Swissagent som sa att de inte hade dragit pengar från mitt kort på grund av nåt misstag (på deras sida, det fanns täckning med mycket stor marginal på mitt kreditkort) och att biljetten därför inte blivit utfärdad. Jag fick efter mycket om och men ge upp och köpa en dyrare biljett för nästa flight (missade den som var tänkt) bara för att komma iväg på alpsemestern. Rimligtvis borde jag kunna kräva tillbaka mellanskillnaden. Har någon erfarenhet av liknande och hur gjorde ni för att få tillbaka pengarna?