Senaste nytt

Hotell i New York sökes i maj

Samosaguas

Medlem
Har sökt ett tag nu efter ett bra hotell i New York i maj men har inte hittat någon deal som jag riktigt gillar. Tänkte därför se om det är någon här som kan hjälpa mig hitta något som lockar. Premisserna är som följer:

Datum: 24:e maj till 28:e maj (4 nätter)
Område: Inte särskilt viktigt men någonstans på Manhattan eller i Brooklyn (helst hyfsat nära Williamsburg om det är i Brooklyn)
Pris: Helst inte över 2500 kronor per natt och absolut inte över 3000 kronor per natt

Det hotell som jag tittat mest på hittills är Maccarran Hotel & Pool i Brooklyn som jag hittat för 2500 kronor per natt.

Hotellkedja spelar mindre roll.

Tack på förhand! :)
 

Mikael S

Medlem
Hilton Times Square?
263$ per natt om du är medlem i Motormännen.

(Vilket är betydligt billigare än veckan innan, då naturligtvis jag är inbokad...)
 

Fedup

Medlem
Har sökt ett tag nu efter ett bra hotell i New York i maj men har inte hittat någon deal som jag riktigt gillar. Tänkte därför se om det är någon här som kan hjälpa mig hitta något som lockar. Premisserna är som följer:

Datum: 24:e maj till 28:e maj (4 nätter)
Område: Inte särskilt viktigt men någonstans på Manhattan eller i Brooklyn (helst hyfsat nära Williamsburg om det är i Brooklyn)
Pris: Helst inte över 2500 kronor per natt och absolut inte över 3000 kronor per natt

Det hotell som jag tittat mest på hittills är Maccarran Hotel & Pool i Brooklyn som jag hittat för 2500 kronor per natt.

Hotellkedja spelar mindre roll.

Tack på förhand! :)
Mitt tips är att boka något temporärt med en flexibel rate och sedan ha lite is i magen, för priserna brukar sjunka
 

Samosaguas

Medlem
Jag bodde på New York Manhattan (NyMa) Hotell nyma, the new york manhattan hotel @ 6 W32nd st, nyc, ny 10001 - 1(212)643-7100 och det var ett helt ok turisthotell
Tack för tipset, men inte riktigt min stil.
Hilton Times Square?
263$ per natt om du är medlem i Motormännen.

(Vilket är betydligt billigare än veckan innan, då naturligtvis jag är inbokad...)
Inte medlem i Motormännen men finns för $279 via Hilton Worldwide | United States Olympic Committee
Mitt tips är att boka något temporärt med en flexibel rate och sedan ha lite is i magen, för priserna brukar sjunka
Jo tänkte försöka mig på något sånt. Maccarren-dealen går att avboka fram till den 19:e maj.
 
Toppen