Senaste nytt

Möjligt att betala in skatt via någon betaltjänst?

Lånar tråden lite här i liknande syfte, om man tex skall betala skatt på såld lägenhet, vet ni om PG/BG-nr för mitt skattekonto är öppet någonstans i en betaltjänst där man kan få lite poäng?
 

JimmyH

Medlem
Vad skulle hända om man betalar in för mycket på skattekontot ? Antar att man få tillbaka pengarna på något sätt.
Låter ju som ett sätt att tjäna poäng utan att ha en spend ....
:cool:
 

JimmyH

Medlem
Synd att ingen tipsade om det här före nyår då Betalo/Coop va 0% men även nu är det ju en ganska billigt sätt att skaffa poäng om man nu har kontanta medel som man kan avvara under året. Dessutom till en för tillfället ok ränta.
 
Synd att ingen tipsade om det här före nyår då Betalo/Coop va 0% men även nu är det ju en ganska billigt sätt att skaffa poäng om man nu har kontanta medel som man kan avvara under året. Dessutom till en för tillfället ok ränta.
Du behöver inte gräma dig, Betalo spärrade Skatteverket ganska tidigt för dem som ville betala med partnerkortet Coop MedMera Mer. Med icke-partnerkort, som har betydligt högre avgift till Betalo, går det fortfarande bra.
 

famhanssons

Medlem
Lånar tråden lite här i liknande syfte, om man tex skall betala skatt på såld lägenhet, vet ni om PG/BG-nr för mitt skattekonto är öppet någonstans i en betaltjänst där man kan få lite poäng?

Ja det funkade på Betalo.

Det här är jätte intressant. Jag driver HB och betalar ingen F-skatt varje månad. Det innebär alltså att jag kan betala med kort. Det borde då även fungera med årsmomsen. Således kan det bli nån miljon. Bra poäng o 2-4-1 x 2 avklarad direkt.

Vilken site använder jag?
 
Toppen