Senaste nytt

Letar flygbiljetter till Toulouse 15-19/6

  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm, Arlanda
  • Var är din destination? Toulouse, Frankrike
  • När vill/behöver du resa ut? 15 eller 16/6
  • När vill/behöver du komma hem? 19/6
  • Hur länge vill du vara borta? 3-4 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 4 st
  • I vilken kaninklass? Ekonomi (billigast möjliga)
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance om möjligt (pris går dock före)
  • Vad är din budget? (per person) 3.500 kr
  • Vad är det viktigaste för dig? 1. Pris, 2. Restid
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Kompisgänget har lyckats få tag på EM-biljetter till Sveriges match mot Italien i sommar. Så nu tänkte jag höra med forumet om någon har tips på någon bra och billig flygbiljett för att ta oss ner. En kompis har hittat flyg för 3.400 kr med Air France men den involverar ett flygplatsbyte.
 

SvartMjolk

Medlem
Hoppas du hittar något bra. Jag är rätt nöjd att jag fick biljetter för 2 000 kr t o r när jag bokade direkt efter lottningen av grupper. Fick också tag på biljetter till matchen. Men har rätt mycket poäng samlade i supporterföreningen, så kände att jag hade goda chanser.
 
Hoppas du hittar något bra. Jag är rätt nöjd att jag fick biljetter för 2 000 kr t o r när jag bokade direkt efter lottningen av grupper. Fick också tag på biljetter till matchen. Men har rätt mycket poäng samlade i supporterföreningen, så kände att jag hade goda chanser.
Tackar!
Vi funderade på att boka innan men iom att ingen av oss hade mycket poäng samlade så vågade vi inte chansa. Utav 5 sökande till samtliga tre gruppspelsmatcher så fick vi bara biljetter till en match. :)
 
Toppen