Senaste nytt

Ny champagne i SAS Businessclass från 1 februari

Ricci

Medlem
Jag har glömt att skriva att SAS byter Champagne på måndag den 1 februari på långlinjerna i businessclass (har ej sett att den infon finns här på BC.se).
Man byter från Henriot till Charles Heidsiek NV Brut Réserve. Sedan är frågan om detta är positivt....själv hade jag gärna sett en vanlig Bollinger...:)
 

Najk

Medlem
Jag har glömt att skriva att SAS byter Champagne på måndag den 1 februari på långlinjerna i businessclass (har ej sett att den infon finns här på BC.se).
Man byter från Henriot till Charles Heidsiek NV Brut Réserve. Sedan är frågan om detta är positivt....själv hade jag gärna sett en vanlig Bollinger...:)

Jasså, finns det någon officiell information om detta?
Jag gillade Henriot 2007, har många fina minnesluckor från den :) Åker CPH-IAD 17 feb i C, får se om de hunnit byta då.
 

Ricci

Medlem
Jasså, finns det någon officiell information om detta?
Jag gillade Henriot 2007, har många fina minnesluckor från den :) Åker CPH-IAD 17 feb i C, får se om de hunnit byta då.
Intern info....vill inte lägga ut förmycket men en liten sak bara....

Edit: Någon moderator får bedömma om detta strider mot reglerna på BC (att lägga ut denna text).
 

Attachments

  • Skumpa.PNG
    Skumpa.PNG
    354,2 KB · Visningar: 952

flum

Medlem
Jag har glömt att skriva att SAS byter Champagne på måndag den 1 februari på långlinjerna i businessclass (har ej sett att den infon finns här på BC.se).
Man byter från Henriot till Charles Heidsiek NV Brut Réserve. Sedan är frågan om detta är positivt....själv hade jag gärna sett en vanlig Bollinger...:)
Standard-Bollinger hade varit riktigt trevligt!
 
Toppen