Senaste nytt

SAS trenger ny markedsdirektør!

A

Aurora

Guest
Eivind Roald har gått ut på facebook i disse dager:

Skal ansette ny global markedsdirektør i SAS (VP rapporterende til meg). Ca 30-40 ansatte. Krever endel reisevirksomhet.... primært i Skandinavia....men får jobbe med en av de sterkeste merkevarene i Skandinavia. Alder fra 34+....faktisk helst mann....jeg har nærmere 60% kvinner allerede!. Alle tips/hint mottas med takk....del gjerne denne videre....eller spre den i nettverket ditt. Kontakt meg direkte på FB eller på eivind.roald@sas.no hvis du vet om noen.

Noen som føler kallet? ;)
 

Holloman

Medlem
Skulle som flygnörd i princip ta vilket jobb som helst på SAS där de skulle anställa mig, men det här är nog för långt utanför mitt kärnområde :)
 
A

Aurora

Guest
Vem som är 34+ skriver så här? Vad betyder det, mindre uppehåll? Som ett kommatecken?

Posten er skrevet på privat facebook-side (med oppfordring om deling), så det er en høyst privat sjargong. Men han burde kanskje tenkt over presentasjonsteknikken sin, når han oppfordret til deling ;)
 

johan_fbg

Medlem
Posten er skrevet på privat facebook-side (med oppfordring om deling), så det er en høyst privat sjargong. Men han burde kanskje tenkt over presentasjonsteknikken sin, når han oppfordret til deling ;)

Det förstod jag men även för privat kommunikation är det, för mig, häpnadsväckande.
 

Jonas C

Medlem
Bra att man efterfrågar en man för en gångs skull, då de flesta marketing jobb tycks domineras av kvinnor. I alla fall på de lägre nivåerna.
 
Toppen