Senaste nytt

Råkade missa awardflight

JohnnyWilde

Medlem
Anländer till Frankfurt 16.15 med ANA på en awardbiljett och flyger vidare 12.15 med SK till ARN dagen efter.
Anledningen till det långa stoppet är min tjej bor 30 min från FCT och har ordnat ledigt den dan.
Vad skulle hända om jag skulle missa 12.15 flighten?
Blir jag ombokad till senare flight inom 24h fönstret? Eller jag rökt och får pröjsa ny biljett?
 

fcx

Medlem
Anländer till Frankfurt 16.15 med ANA på en awardbiljett och flyger vidare 12.15 med SK till ARN dagen efter.
Anledningen till det långa stoppet är min tjej bor 30 min från FCT och har ordnat ledigt den dan.
Vad skulle hända om jag skulle missa 12.15 flighten?
Blir jag ombokad till senare flight inom 24h fönstret? Eller jag rökt och får pröjsa ny biljett?

Du är jätterökt.
 

JohanA

Medlem
Anländer till Frankfurt 16.15 med ANA på en awardbiljett och flyger vidare 12.15 med SK till ARN dagen efter.
Anledningen till det långa stoppet är min tjej bor 30 min från FCT och har ordnat ledigt den dan.
Vad skulle hända om jag skulle missa 12.15 flighten?
Blir jag ombokad till senare flight inom 24h fönstret? Eller jag rökt och får pröjsa ny biljett?
Rent legalt sett är du "rökt". Har du riktig tur kanske SAS är snälla och låter dig flyga med deras nästa flight om det finns plats men det är ytterst osannolikt.
Förstår dock inte syftet riktigt, planerar du att missa flighten?
 

JohnnyWilde

Medlem
Rent legalt sett är du "rökt". Har du riktig tur kanske SAS är snälla och låter dig flyga med deras nästa flight om det finns plats men det är ytterst osannolikt.
Förstår dock inte syftet riktigt, planerar du att missa flighten?
Nja min smultronblomma ber mig ta en senare flight hem!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JohnnyWilde

Medlem
Sitter tyvärr på Langkawi nu och därmed påbörjat resan.
Langkawi är ett sjukt bra fika ställe f ö!
Taxfree sprit i både affär och bar
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen