Senaste nytt

Killar kan också sitta - Nu skall vi allihop skapa ny folkrörelse

Traveller

Medlem
Nyss ankommen CPH från BKK och nu i loungen men rätt irriterad över alla män/killar/gubbar som inte kan styra snoppen mitt i prick flygets toaletter. ÄCKLIGT! Kiss på golvet, en två tre droppar ibland pölar! ÄCKLIGT!

SITT NED GRABBAR!!! Då får vi alla det trevligare och dessutom kommer damerna ombord könna att dom inte behöver låta bli toaletterna för vi karlar gör det på golvet! Jag pratade med purchern Pia på min flight från Bangkok (SK 972) om det här problemet. Hon berättar då för mig att dom tycker det är så äckligt att dom ibland tvättar händerna i Vodka efter dom rengjort toaletterna under flighten. Detta trots att dom har gummihandskar! Herregud vilket alkoholmissbruk bara för inte karlar styr pissastrålen rätt. Tycker uppriktigt synd om personalen som ju gör allt för vi skall må bra- som tack kissar männen på golvet!

Så, grabbar, håll hårt i saken och sikta rätt eller ännu bättrem SITT NED så kommer de gyllene dropparna hamna där dom skall och alla vi andra slipper sätta fötterna i dropparna som spillts och damerna ombord slipper hålla sig!

Så den nya "folkrörelsen" är att alltid sitta på flyget precis som personalen ombord säger.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Kan bara hålla med. Det kan vara svårt nog att få det rätt på marken, där det inte finns luftgropar och annat som stör så varför ens utmana ödet i luften!?
 

henrik l

Medlem
Med tanke hygien och personalens trivsel kanske toaletterna skulle byggas om med ett sänt tak så att man tvingades att sitta:D Men jag ger mig ändå f-n att någon dåre skulle försöka skjuta prick på avstånd:rolleyes:
 

KeXx

Medlem
Med tanke hygien och personalens trivsel kanske toaletterna skulle byggas om med ett sänt tak så att man tvingades att sitta:D Men jag ger mig ändå f-n att någon dåre skulle försöka skjuta prick på avstånd:rolleyes:

Helt klart... man kan ju inte bara låta bli att anta en spännande utmaning! ;)
 

Ubbe

Medlem
men hjälper det att sitta?? 1233088955.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Nyss ankommen CPH från BKK och nu i loungen men rätt irriterad över alla män/killar/gubbar som inte kan styra snoppen mitt i prick flygets toaletter. ÄCKLIGT! Kiss på golvet, en två tre droppar ibland pölar! ÄCKLIGT!
Jag håller helt med dig.
Det är en anledning att jag inte går till toaletten med tofflorna på.

Så, grabbar, håll hårt i saken och sikta rätt eller ännu bättrem SITT NED så kommer de gyllene dropparna hamna där dom skall och alla vi andra slipper sätta fötterna i dropparna som spillts och damerna ombord slipper hålla sig!

Så den nya "folkrörelsen" är att alltid sitta på flyget precis som personalen ombord säger.

Då gäller det också att utbilda folk från vissa delar av världen.
Jag har sett mångar gånger i Kina att andra har stått på toasitsen med skorna på. :eek:

Jag tar alltid en flaska desinfektionsgel med mig när jag reser, så tolkar jag toasitsen mycket noga före min "performance".
MediaBinaryLoader.axd
 

ullis

Medlem
Visst är det så, fast jag upplever att det är så mycket bättre på vissa flygningar, på Singapore Airlines tycker jag det alltid det är fräscht, det måste bero på flygvärdinnorna, men jag tycker verkligen inte att det är deras uppgift att agera skurtanter. Man får väl ta med sig ett antal engångsskydd till tofflorna, sådana man har på sig utanpå skorna hos läkaren.
 
Toppen