Senaste nytt

Miljoner av restips i SAS-appen

BusinessClass

Redaktör
Nu lanserar SAS funktionen Remap, en helt ny funktion i den välkända SAS-appen. Funktionen gör det möjligt för alla som har appen att skräddarsy och dela personliga restips med andra resande. Över 1,8 miljoner människor har redan laddat ner SAS-appen, och den används till att beställa flygbiljetter, checka in, boarding, se EuroBonus-poängstatus och inte minst…
 

Dr. Miles

Expert
Tanken är god men det är lite synd att jag får tips om platser jag inte besöker...

rps20160104_203755.jpg
 

olo

Medlem
Det hade ju varit ännu bättre om de buggfixat Windows-appen. Version 1.0.0. kom trots allt 1/7.

Buggen att jag inte kan ändra destination/datum utan att starta om appen stör mig mycket, men för SAS borde det vara ett ännu större problem att det inte går att genomföra ett köp...
 

palmen

Moderator
Undar när min karta med ölbryggerier/pubar i San Francisco kommer att publiceras.
Gjorde en sådan karta för att prova på hur det fungerade... Ska nog bygga en karta över ölbryggerier man "måste" besöka längs med HWY1 också :)
 

Dr. Miles

Expert
Det där är ju generiska "kartor". Det är ju bara för dig att skapa en egen karta och märka ut intressanta platser.
Jag trodde att jag skulle få tips av platser där jag är intresserad av, inte bara ge tips.
Jag provade att mata in t ex Tokyo, Beijing, Hong Kong men fick jag inget tips.
 
Jag trodde att jag skulle få tips av platser där jag är intresserad av, inte bara ge tips.
Jag provade att mata in t ex Tokyo, Beijing, Hong Kong men fick jag inget tips.
Aha, jag testade bara att skapa en ny plats. Om jag förstod rätt så skulle man kunna få tips av sina Facebook-kontakter? Svårt för mig att testa eftersom jag inte har Facebook. Jag håller mig till Stay, betydligt bättre.
 
Toppen