Senaste nytt

SAS 1 Miljon "billiga biljetter" - Kampanj igen, start 4 januari

Lynx

Medlem
Det står;
BOKA SAS PLUS
Boka fr. 200:- extra enkel resa. Då ingår Fast Track, Lounge, 2x23kg bagage, Mat & dryck, Boka om eller av när du vill och självklart mer EuroBonus-poäng. Gäller mellan 1 - 15/1.
 

pierrea

Medlem
Jag får fortfarande INGA av de här mejlen från SAS. Vad gör jag för fel? (Har kollat skräpkorgen förstås.)
 
Jag får fortfarande INGA av de här mejlen från SAS. Vad gör jag för fel? (Har kollat skräpkorgen förstås.)

Jag pratade med SAS förra veckan bl a angående att jag inte heller får några utskick. De sa att utskicken görs utifrån den profil man har inlagd. Den här profilen är i sin tur knuten till hemsidan som de tydligen har en hel del problem med (den svenska sidan). Det gör att visa utskick inte går ut som de ska. SAS personen som jag pratade med startade om min profil och hoppades att det skulle lösa saken. Eftersom jag inte heller denna gång fick något utskick så gissar jag att det inte fungerade. Jag uppmuntrades att rapportera dessa saker varje gång de uppkommer genom ett rapportformulär på hemsidan, under "Kontakt".
 

Jollman

Medlem
Haha, gillar vad som hände med priserna till Riga under hela januari jämfört med februari i den andra bilden :eek:

jan.jpg

feb.jpg
 
Toppen