Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dr. Miles

Expert
I BusinessClass.se Loungen har vi det trevligt och avslappnat. Passa på att skriva ett inlägg varje gång du passerar en lounge någonstans i världen så vi andra får höra vart du är på väg - alltid spännande!

Tipsa också andra i förväg när du ska befinna dig i en Lounge om du har möjlighet att ta med dig en gäst!
 
Hälsningar från DFW Admirals club D25!
Mycket folk här idag.
Ingen uppgradering till första klass möjlig vid incheckning då det var fullt men när jag frågade här i loungen så fanns det möjligtvis en öppning. De skulle återkomma till mig.
 

HKG Flyer

Medlem
God morgon från United loungen på HKIA.
Första gången jag är här, och den är väl ganska ok. Väldigt lugnt, de få som är här ska väl också med 964 till ARN
 

HON-II

Medlem
Rekommenderar The Pier istället - trevligare med restaurang istället för buffé. Den kinesiska söt-sura soppan med krabba är riktigt god.
 

MaBe

Medlem
God fortsättning.

Scandinavian Lounge, Köpenhamn. Flyger med SK909 till New York och sedan vidare med United till Mexico city.
 

Agö

Medlem
Först vill jag önska alla en God Fortsättning på det nya året
ARN SAS Guld T5 på väg till CPH med SK 1419 sedan med SK 935 till SFO, första resan med SAS i Eco på 15 år, SK 935 är fullbokad så det finns nog ingen uppgraderingar chans att bli uppgraderad.
Kul att ses! Njut
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen