Senaste nytt

Lounge on arrival

Hittade ingen specifik tråd för lounge on arrival, moderator får gärna flytta eller länka till svar.

Har aldrig nyttjat den här funktionen änsålänge, men hur gör man med incheckade väskor? Ligger dem kvar på bandet hur länge som helst?
 
Nja den här gången är det väl inte mer än 20-25 min, vilket antagligen bara innebär att jag slipper vänta på väskorna mer än 5 min. Om man stannar längre finns det ingen service i loungen att dem plockar undan dem åt en?
 
Kan ikke se poenget med å gå til lounge på final destination. For raske besøk som wi-fi behov, toalett etc slipper mann alltid innsamtidig som mann rekker bagasjen på båndet.
Transit er selvfølgelig anderledes. Personlig prøver jeg alltid å få hotell rom i transit området. Er ofte fra New Zealand til Bangkok. Ankomst SIN 1900 og first flight 0710. Da kan jeg slappe av og spise å drikke det jeg ønsker uten noe problem.
 

Dr. Miles

Expert
Kan ikke se poenget med å gå til lounge på final destination. For raske besøk som wi-fi behov, toalett etc slipper mann alltid innsamtidig som mann rekker bagasjen på båndet.
Transit er selvfølgelig anderledes. Personlig prøver jeg alltid å få hotell rom i transit området. Er ofte fra New Zealand til Bangkok. Ankomst SIN 1900 og first flight 0710. Da kan jeg slappe av og spise å drikke det jeg ønsker uten noe problem.
Inte för just Stockholm men vid ankomst till Singapore med Singapore Airlines brukar jag att använda duschen innan jag tar mig vidare hem till min vän.
 
Toppen