Senaste nytt

Aegean Airlines guldförmån - 50% rabatt på inrikesresa

cantona

Medlem
Någon som vet var man fyller i koden för coupongen? Går så långt som till att fylla i uppgifter för kreditkortet men hittar inte var det skulle vara. Avser 50%.
 

Juraj

Medlem
Det borde göra det, jag testade några gånger.

Är du helt säker på att du valde en inrikesflygning (jag hade gjort misstaget att tänka att flyget mellan Grekland och Cypern ska räknas som inrikes)?
 

cantona

Medlem
Har kollat noga. Har det att göra med att man går via Lågpriskalendern? Valde mellan STO-HER men det måste vara inrikes?
 
Last edited:

Juraj

Medlem
Jag är inte säker, men jag tycker inte det borde ha något att göra med lågpriskalendern. Med tanke på att rabatten gäller fram till idag så föreslår jag att du ringer till Aegeans kundtjänst och kollar med dem. Akta bara om du bokar biljetten via dem (och inta bara kollar det med koden) att de inte tar ut någon extra ticket service charge för telefonbokningar.
 

gnisten

Medlem
När jag bokade 50-procentaren var jag tvungen att ringa kundtjänst. Försökte först på samma sätt som du
utan resultat.
 

crown

Medlem
På den gamla sidan fanns ett fält att fylla i koden i samband med att man fyllde i avreseort och resmål. Denna rutan verkar ha försvunnit i samband med den nya hemsidan så det är väl där problemet ligger. Så som @gnisten säger så är nog enda sättet numera att ringa.
 

cantona

Medlem
Jag är inte säker, men jag tycker inte det borde ha något att göra med lågpriskalendern. Med tanke på att rabatten gäller fram till idag så föreslår jag att du ringer till Aegeans kundtjänst och kollar med dem. Akta bara om du bokar biljetten via dem (och inta bara kollar det med koden) att de inte tar ut någon extra ticket service charge för telefonbokningar.

Den förföll idag. Står så när jag loggar in på mitt konto därav mina försöka att få det gjort i går.
 
Toppen