Senaste nytt

Saknar fem (5) miles till nästa nivå, vad göra?

Jag har hamnat i en situation där jag har 24995 miles, och för att komma upp till nästa nivå behövs 25000. Jag har inga planer på att flyga med någon av dessa bolag före årsskiftet, och har inga hotel/hyrbilsgrejor på gång heller som det ser ut just nu. Man samarbetar med olika webbutiker, men har inte hittat någonting jag behöver bland alla länkar.
Därav min fråga, vad är bästa sättet att få ihop dessa fem miles på? Finns det något smart sätt som jag lyckats missa?
 
Jag har hamnat i en situation där jag har 24995 miles, och för att komma upp till nästa nivå behövs 25000. Jag har inga planer på att flyga med någon av dessa bolag före årsskiftet, och har inga hotel/hyrbilsgrejor på gång heller som det ser ut just nu. Man samarbetar med olika webbutiker, men har inte hittat någonting jag behöver bland alla länkar.
Därav min fråga, vad är bästa sättet att få ihop dessa fem miles på? Finns det något smart sätt som jag lyckats missa?
Maila och be om dom? :)
 
Jag ringde faktiskt och frågade i samband med att jag försökte boka en inrikesresa i USA härom dagen.. men enligt denna fransyska så ger de aldrig bort miles på begäran. Och deras partner lyckades inte lösa min bokning vare sig via internet eller telefon, så det fick bli AA istället. Men det skulle väl inte skada att skicka iväg ett mail också, antar jag.
 

NotRyan

Medlem
Finns dom som har fått Statuspoäng på SAS också i en sån situation. Så fråga Tina snällt... Du kan inte få mer än nej... :)
 
Toppen