Senaste nytt

Uppgradering på flygplats!

EricT

Medlem
Brukar QR erbjuda upgrade på flygplats?
Kan man använda BA Avios till att uppgradera innan avresa? Erbjuder de bra "deals" att uppgradera för pengar på flygplatser?

Bakgrund. Har en betald Business-biljett till Thailand nu. Åker A380 hem från BKK och skulle vilja uppgradera till First om det är möjligt.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MarSecLtd

Medlem
Jag får alltid biljett i affärsklass och flyger sträckor där det inte finns någon First så har aldrig undersökt detta. Dock har jag svårt att tro de skulle erbjuda något bra pris på C till F.
 

Voyageur

Medlem
Tack. Verkar inte finnas platser när jag kollar BA.com (bara ekonomi) Vet du om de brukar ha airport offers?

När jag flög BKK-DOH i somras fick jag ett tydligt nej till cashupgrade från business till First med motiveringen att eftersom First inte erbjuds på båda sträckorna jag skulle flyga, var det omöjligt att uppgradera endast en sträcka. Rätt dålig motivering och policy imho om det verkligen stämmer.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johanna

Medlem
När jag flög BKK-DOH i somras fick jag ett tydligt nej till cashupgrade från business till First med motiveringen att eftersom First inte erbjuds på båda sträckorna jag skulle flyga, var det omöjligt att uppgradera endast en sträcka. Rätt dålig motivering och policy imho om det verkligen stämmer.
Det har jag varit med om på andra bolag med.
 
Toppen