Senaste nytt

Bjørn Kjos ger ut en bok.

011430121

Medlem
Jag skall jag direkt säga att jag inte har/kommer att läsa denna bok.
Jag blir alltid förbannad när jag läser artiklar om denna man, någon mer självgod person har jag aldrig hört talas om.
En undran om någon av er kommer att läsa boken, skriver han något om det 1000 tals personer som har fått vänta i dygn på hårda cementgolv på flygplatser runt om i värden, alla som anmält Norwegian
till Allmänna reklamationsnämnden, de personer som nu har stämt Norweigan in för tinget.
När skall massmedia sluta gå på denna mans beten och falsk information.

Om boken har jag hittat på CHECK-IN.dk
 

Trox

Medlem
Boken kostar 10 kronor. Vill du ha den hemkörd tillkommer 50 kronor. Vill du ha den i tid så debiteras du 30 kronor. Ska det vara text i den också så blir det ett trycktillägg på 100 kronor. Vill du läsa sista kapitlet också? Det fixar han med ett tillägg på 50 kronor.

En hel readlinerupplevelse för 240 kronor. Eller så kostar pärmen lite extra också.
 
Boken kostar 10 kronor. Vill du ha den hemkörd tillkommer 50 kronor. Vill du ha den i tid så debiteras du 30 kronor. Ska det vara text i den också så blir det ett trycktillägg på 100 kronor. Vill du läsa sista kapitlet också? Det fixar han med ett tillägg på 50 kronor.

En hel readlinerupplevelse för 240 kronor. Eller så kostar pärmen lite extra också.
Sorry, försenad leverans med 12h ;)
 
A

Aurora

Guest
Boken kostar 10 kronor. Vill du ha den hemkörd tillkommer 50 kronor. Vill du ha den i tid så debiteras du 30 kronor. Ska det vara text i den också så blir det ett trycktillägg på 100 kronor. Vill du läsa sista kapitlet också? Det fixar han med ett tillägg på 50 kronor.

En hel readlinerupplevelse för 240 kronor. Eller så kostar pärmen lite extra också.

Boken utgis på thailandsk, med singaporsk bokforlag, trykkes i Irland og selges fra Isle of Man.
 

011430121

Medlem
Jag ska absolut köpa och läsa boken. Förstår inte riktigt vad du menar @011430121 . Personligen tycker jag att det är intressant att läsa om entreprenörer och deras tankar.
Helt enig med dig @Agö, men jag har sååååå svårt för Bjørn Kjos. Om Du lovar att inte säga till någon så kan jag nog inte hålla mig utan jag kommer att köpa boken med det är bara oss emellan!
Här kommer lite mera info från Stand By
 
A

Aurora

Guest
Norwegian-ansatte føler seg trakassert - Jobb - E24

Utklipp fra VGs artikkel:
"Vi har en leder som i egne øyne ikke gjør feil, og som utad sier han ønsker å ivareta alle ansatte i selskapet. Vi ønsker oss en bedre dialog med vår egen sjef, men når du må gi ut bok for å fortelle hvor misfornøyd du er med dine egne ansatte, tror jeg ikke vi kan regne med at det skal bli lettere å være ansatt i Norwegian under Kjos, sier tillitsvalgt for pilotene i Norwegian (Halvor Vatnar)"
 

Voyageur

Medlem
Jag väljer nog att låna boken. Att bidra med X hundralappar till Kjos industri genom att köpa hans bok blir ju lite fel.....
 
Toppen