Senaste nytt

Aegean Arlanda - Athen

Bryant

Medlem
Idag var min första flight med A3 och de levererade verkligen.

Trevlig och korrekt service och god mat. Andra plus som uppskattas här är att jag blev tilltalad med namn och de bad om ursäkt för att en passagerare som inte satt i C använde den främre toaletten .

ImageUploadedByTapatalk1445785407.363529.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445785429.363198.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445785441.699164.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445785453.116903.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445785463.982281.jpg



Nu väntar ATH-LHR.
 

thsred

Medlem
Andra plus som uppskattas här är att jag blev tilltalad med namn och de bad om ursäkt för att en passagerare som inte satt i C använde den främre toaletten .

De gånger jag åkt A3 så verkar de inte bry sig vilka som sitter i C-klass... Några passagerare uppgradera sig själva helt enkelt.
 

palmen

Moderator
Exakt samma mat som jag fick i torsdags på ARN-ATH.
Prioboarding fugnerade i Stockholm utan några problem. Det var förvisso två långa köer men star alliance gold och business fick använda den högra kön och helt plötsligt så förstod alla som stod där att de inte hade rätt att boarda. Hur kan det komma sig att folk förstår det när man flyger Aegean men inte med SAS?

Jag blev inte tilltalad med namn men upplevde service som väldigt bra i business. Några personer försökte lägga sitt bagage i business avdelningen men de blev direkt tillrättavisade av crew som sa åt dom att ta bagaget till sin plats.
 

Bryant

Medlem
Fyller på med några bilder från ATH-LHR.

Det var helt fullt i C (4 rader). Jag tror även att M var fullt.

Fortfarande bra service även om det var skillnad pga full kabin.

Man var konsekvent och skickade bak folk som ville använda toaletten fram.

Boarding proceduren var alá SAS, dvs prioboarding sköttes inte helt. Men sen var det rätt många Guldkort. Vilket man kan tänka sig från Athen.

ImageUploadedByTapatalk1445842329.355335.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445842343.503958.jpg
ImageUploadedByTapatalk1445842355.337473.jpg
 

gnisten

Medlem
Har gjort 4 resor med A3 varav 2 i C-klass. Resa ett CPH-ATH var utmärkt på alla sätt. Resa två ATH-CPH något mindre
bra men fortfarande godkänd (Welcome to Stockholm när vi landade i CPH).
Har kommande bokningar med A3 CPH-ATH-TXL 10-11dec. Mkt billig ekonomi som uppgraderats till C.
 

GOTATH

Medlem
Lite synd att jag förlorar guldkortet i november med de fria uppgraderingarna. Men tack för bra rapporter!
 
Toppen