Senaste nytt

Götebiorg (GOT) -Köpenhamn (CPH) endast med ATR72

Ser framöver att mina 3 framtida bokningar mellan Got och Cph flygs med ATR72? Kan inte minnas att jag flygit med detta plan där emellan tidigare. E det något nytt?
 

Agö

Medlem
Känns som att det borde vara större tryck på den linjen så att de ska köra större plan.... Eller riktas mer och mer trafik till ARN för mellanlandning?
Det ligger nog i linje med aktiv yieldförvaltning. Mindre plan, mer tryck, högre priser. T.ex. som torsdag 22/10.

upload_2015-10-14_16-53-44.png
 
Ta med dig Bose!

Bosen är alltid med, men kommer inte flyga själv den här gången så hade kanske vart trevligare att skippa dessa och föra en konversation med medresäneren. Sitter på rad 2 så borde var väl rätt långt framför motorerna vilket borde minska ljuden an aning. Blir för övrigt första gången jag flyger med propellerplan :)
 

Agö

Medlem
Bosen är alltid med, men kommer inte flyga själv den här gången så hade kanske vart trevligare att skippa dessa och föra en konversation med medresäneren. Sitter på rad 2 så borde var väl rätt långt framför motorerna vilket borde minska ljuden an aning. Blir för övrigt första gången jag flyger med propellerplan :)
Du vet att man kliver på längst bak va? Om det nu skulle vara viktigt för dig.
 
Toppen