Senaste nytt

Business Class CPH-NYC med BA för 5.500:- + poäng

Dr. Miles

Expert
Man måste boka senast 2015-OCT-19 och resperioden är mellan 2015-OCT-06 och 2016-SEP-30.
Det gäller också till andra destinationer (fast andra priser gäller beroende på destination)

Booking period: 6 October 2015 – 19 October 2015.
Travel period: From London Heathrow and London City 6 October 2015 – 30 September 2016.

Pengar + avios betalning kampanj gäller till följande British Airways destinationer:

Abu Dhabi, Bahrain, Bangkok, Beijing, Bengaluru, Chengdu Shuangliu, Chicago, Dallas - Forth Worth, Delhi Indira Ghandi International, Dubai, Hong Kong, Houston, Hyderabad, JFK, Kuala Lumpur International, Las Vegas, Los Angeles, Mexico City, Montreal, Mumbai, Newark, Philadelphia International, San Francisco International, Seoul, Shanghai Pudong, Singapore Changi, Toronto, Vancouver, Washington.
http://www.britishairways.com/en-gb...part-payment/part-payment-longhaul-offer.html
Part payment | Executive Club | British Airways

EDIT: Jag lägger till länken till pågående Avios Booster kampanj tråden.
Avios Booster (okt 2015), res senast 2016-JAN-31 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 
Last edited:

agehall

Medlem
Helt rätt forum att posta i skulle jag säga.

Ja, just nu kan man få ganska bra värde för sina Avios om man delbetalar med dem.
 

nissefalk

Medlem
Hmmm, kollade just en bokning jag gjort i April GOT-IAH, den skulle komma till 7,145kr med 30,000 Avios, min intjäning på den resan är 28,786, ibland bokar man vid fel tillfälle.....
 

Dr. Miles

Expert
Värt att notera att man inte får "delbetala med avios erbjudande" om resan innehåller andra flygbolag än British Airways.

När jag kollade pris till Bangkok, fick jag "delbetala med avios erbjudande" när jag valde en flygkombination som bestod av rena British Airways flygningar, men så fort jag blandade in andra flygbolags flygningar (Cathay Pacific, Malaysia Airlines) fick jag inte "delbetala med avios erbjudande".
 

Morgan

Medlem
Värt att notera att man inte får "delbetala med avios erbjudande" om resan innehåller andra flygbolag än British Airways.

När jag kollade pris till Bangkok, fick jag "delbetala med avios erbjudande" när jag valde en flygkombination som bestod av rena British Airways flygningar, men så fort jag blandade in andra flygbolags flygningar (Cathay Pacific, Malaysia Airlines) fick jag inte "delbetala med avios erbjudande".

Men gäller även för American Airlines och US Airways!
 

mash

Medlem
Fantastiskt bra erbjudande för att fira nyår i New York, 5500 SEK och ändå få tier points och en del avios är ju superbra. Det blir svårt att inte boka denna dealen...
 
Toppen