Senaste nytt

Emirates rea

pep

Medlem
Modtog netop dette fra Emirates. 2-4-1 from Vietnam i Bz-class for 27100 DKK
spacer.gif


Destinations Companion fares from
Europe VND 91,252,000
North America VND 164,590,000

Enjoy great savings on Business Class fares to select destinations. A minimum of two people must be booked to take advantage of these exclusive fares. Fares for two people start from VND 91,252,000.

Enjoy the Emirates experience in Business Class:
• Relax in comfort with our complimentary Chauffeur-drive service.
• Recline in flat-bed Business Class seats.
• Savour gourmet cuisine.
• Access our lounges worldwide.
• Pack in more with 40kg baggage allowance.

This great offer is valid for bookings until 7 October 2015.

Companion fares are available for the following destinations:

  • Europe: Amsterdam, Athens, Barcelona, Brussels, Budapest, Copenhagen, Düsseldorf, Frankfurt, Geneva, Hamburg, Istanbul, London, Lyon, Madrid, Malta, Manchester, Milan, Moscow, Munich, Newcastle, Nice, Oslo, Paris, Prague, Rome, St Petersburg, Stockholm, Vienna, Warsaw, Zürich
  • North America: Boston, Chicago, Dallas, Houston, Los Angeles, New York, Orlando, San Francisco, Seattle, Toronto, Washington
Share the best moments | Special Offers | Destinations
 

dino_81

Medlem
Just nu är det "halva poängpriset" på bonusresor i ekonomi.

Detta enligt nyhetsbrevet från Skywards.

Villkor: Book an Economy Class Saver reward* flight to over 100 destinations** for half the usual amount of Skywards Miles. Now you need fewer Miles to get to your dream destination.

With the extra Miles you’ll have left, you can squeeze in even more getaways this year.

Your next reward is closer than you think. Book by 19 October and travel between 1 November and 30 November 2015.
 
Just nu är det "halva poängpriset" på bonusresor i ekonomi.

Detta enligt nyhetsbrevet från Skywards.

Villkor: Book an Economy Class Saver reward* flight to over 100 destinations** for half the usual amount of Skywards Miles. Now you need fewer Miles to get to your dream destination.

With the extra Miles you’ll have left, you can squeeze in even more getaways this year.

Your next reward is closer than you think. Book by 19 October and travel between 1 November and 30 November 2015.
Väldigt generösa med tidpunkt för bokning.....

Är den riktad för jag har inte fått ett mail om de?
 

chazzie

Medlem
Fick samma erbjudande och har tänkt boka HKG-BKK med mina få miles, tyvärr verkar det inte vara en sträcka det går att boka på ={
 
Fick samma erbjudande och har tänkt boka HKG-BKK med mina få miles, tyvärr verkar det inte vara en sträcka det går att boka på ={
Prövade Stockholm-Dubai och där behövdes ca 77 000 miles T/R i economy och dom begär samtidigt 2700SEK i skatter o avgifter... En revenue economy kostar 4000SEK.

Det är ett rån!

77 000 miles är inte halva priset någonstans på denna sträcka så verkar inte appliceras här heller. Står det inget i mailet vilka routings som är tillåtna?


Kan boka BKK-HKG T/R med First dit och economy hem eller tvärtom, alternativt business båda vägarna och skatterna hamnar på detsamma 290SEK. Kostar 40 000 poäng båda alternativen. Någon som vill åka så kan vi nog lösa det på något sätt?
 
Last edited:

Lollet

Medlem
Prövade Stockholm-Dubai och där behövdes ca 77 000 miles T/R i economy och dom begär samtidigt 2700SEK i skatter o avgifter... En revenue economy kostar 4000SEK.

Det är ett rån!

77 000 miles är inte halva priset någonstans på denna sträcka så verkar inte appliceras här heller. Står det inget i mailet vilka routings som är tillåtna?
Kollar du i november? Det är bara på saver biljetter som det är halva priset, jag såg ett gäng datum som man kunde åka för 22.500 när jag kikade inatt.
Jag håller med om att det blir löjligt när skatten är nära på vad en vanlig biljett kostar
 
Toppen