Air Algerie har några 736r, utöver det inte så många flerFlygande grisen, eller vad var det piloterna kallar 736 serien...? .- Färdig för slakt, eller sakta stekning i öknen. Är inte detta en mer eller mindre SAS specifik variant av 737 ? Bör vara svårt att hitta andra operatörer
Air Algerie har några utöver det inte så många då SK lade beslag på typ hälften av alla som tillverkades.Flygande grisen, eller vad var det piloterna kallar 736 serien...? .- Färdig för slakt, eller sakta stekning i öknen. Är inte detta en mer eller mindre SAS specifik variant av 737 ? Bör vara svårt att hitta andra operatörer
Precis. Och sen att boarding går snabbare - inte lika många som ska ombordJag har aldrig förstått varför så många är så negativa till 737-600. Den är betydligt bekvämare än många andra, mindre plan.
Varför skrotas den? Är ju fr. 99, inte så gammalt...
varför har denna rackare stått parkerad på Arlanda i ca 10 månader ca? För dyrt att göra stor check på den?