Senaste nytt

Ny logotyp och grafisk profil för Priority Pass

sweflyer

Medlem
Noterade att Priority Pass har ny logotyp och grafisk profil. det gäller både på webben, i appen och på nyutfärdade kort. Ett stort lyft mot det gamla tunga och svarta i profilen, som aldrig andades någon exklusivitet i min mening. Gissar att vi kommer få se ett antal nya rollups och skyltar på flygplatser framöver.
Priority Pass New Logo 2015.jpg
 

naeem

Medlem
Äntligen. Hoppas de uppdaterar sin app för iOS också, som fortfarande har den gamla UI-designen - fast LoungeBuddy kanske är bättre..
 
Äntligen. Hoppas de uppdaterar sin app för iOS också, som fortfarande har den gamla UI-designen - fast LoungeBuddy kanske är bättre..

De har faktiskt redan uppdaterat iOS-appen, men den fungerar inte över huvud taget. Går inte att söka på någon lounge över huvud taget. Uppdatera den inte än!
 

SNIFF

Medlem
Intressant! I Aviator på CPH för någon dag sedan hade de en skylt med två kort, ett svart liknande de gamla vanliga. De hade också ett med vit bakgrund. Det såg inte alls ut som det på din bild. Kanske kommer de i olika versioner?

De enda jag känner till i form av utseende är det jag själv har samt SELECT-kortet, vilket verkar vara någon USA-grej som är lagom begränsad. Jag har ett "PP Unlimited"

Select | Priority Pass
 

sweflyer

Medlem
De enda jag känner till i form av utseende är det jag själv har samt SELECT-kortet, vilket verkar vara någon USA-grej som är lagom begränsad. Jag har ett "PP Unlimited"

Select | Priority Pass
Select skall se ut som alla andra Priority Pass-kort, bara det att det står "Select" ute till höger. Hittade en bild på deras hemsida, och alla är svarta så undrar vad det var för ett vitt kort jag kan ha sett. Nya logon hade det i alla fall o_O
PP_Select_Card-c5159610-53fe-4ae3-a44a-a23b1fc2c46a.jpg
 
Toppen