Senaste nytt

Invigning av SAS nya linje Stockholm-Hong Kong

Jacob

Medlem
Idag var det invigning av SAS nya långdistanslinje - från Stockholm Arlanda till Hong Kong. En viktig milstolpe för SAS som satsat stort på den nya linjen vilket inte minst märktes på uppslutningen från SAS sida med en stor del av SAS ledning på plats inklusive VD Rickard Gustafson. Linjen trafikeras med fem avgångar per…
 

Magnus_K

Medlem
Var mycket folk i loungen idag men vad som är lite intressant var att dom inte hade gjort klart loungen.
Den mest ställda fråga när jag var där idag var "Var kan jag koppla in min dator/mobil och ladda.
Mindre bra när dom har fullt hus där...
 

Jacob

Medlem
Var mycket folk i loungen idag men vad som är lite intressant var att dom inte hade gjort klart loungen.
Den mest ställda fråga när jag var där idag var "Var kan jag koppla in min dator/mobil och ladda.
Mindre bra när dom har fullt hus där...
I det stora hela ska det vara klart per idag, men det finns lite smådetaljer kvar att fixa. Som loungeguru fick jag en privat rundvisning av loungeansvarig Birgitta och projektledare Cilla så jag vet rätt väl hur det är tänkt. Sedan är det förstås mycket som är nytt och på nya platser och det blir naturligt lite rörigt i början. Men det lär väl sätta sig både för gäster och personalen så småningom och småsaker rättas till.

Någon som vet hur beläggningen var /är på premiärturen?
Svårt att avgöra från gaten då det var mycket annat folk som var där enbart för invigningen. Men SAS Business och SAS Plus ska tydligen ha varit fulla. SAS hade också en stor grupp specialinbjudna som var med på invigningsturen som säkert fyllt upp premiumkabinerna.
 
Toppen