Senaste nytt

Ny Eurobonus partner - Sverigetaxi

Jacob

Medlem
Från 19 mars är Sverigetaxi ny partner i Eurobonus. Man tjänar poäng vid resa med taxi på 50 orter i Sverige.

Så här ser intjäningen ut:
35 Extrapoäng på resor med Sverigetaxi vardagar kl. 07.00 – 18.00
50 Extrapoäng på resor med Sverigetaxi övrig tid (vardagar 18.01-06.59 samt helger och storhelger)

För att tjäna poäng behöver man registrera sig på Sverigetaxis hemsida
SverigeTaxi - Eurobonus

Introduktionserbjudande
Under perioden 26 mars-31 maj får man 300 extrapoäng utöver ordinarie intjäning vid första resan med Sverigetaxi.
 

Roger J

Medlem
Bra idé tycker jag. Inte jättemycket poäng, men på vissa orter är de dessutom bästa alternativet (där Svea har något knasbolag).
jag har reggat mig, får se om det fungerar.
 

Stefan62

Medlem
Är SverigeTaxi detsamma som FlygTaxi?

Jag kan inte registrera mig, eftersom systemet säger att jag redan är registrerad - och jag är bara registrerad hos FlygTaxi.
 

Adamsson

Medlem
Saxat från Sverigetaxis EB-sida. :)

Är du sedan tidigare registrerad som EuroBonus-medlem hos Flygtaxi? Då behöver du inte registrera dig igen utan den
tidigare registreringen gäller även för resor med Sverigetaxi, och tvärtom. Kom ihåg att du alltid måste ange ditt registrerade
telefonnummer i bokningen för att kunna tjäna Extrapoäng. Byter du telefonnummer så är det viktigt att du ändrar telefonnumret
genom att kontakta oss på eurobonus@sverigetaxi.se.
 
Är SverigeTaxi detsamma som FlygTaxi?

Jag kan inte registrera mig, eftersom systemet säger att jag redan är registrerad - och jag är bara registrerad hos FlygTaxi.

Samma meddelande här. Fördelen med denna är ju att du tjänar poäng på alla resor inte bra från och till flygplats.

Intro erbjudandet 300 extra poäng gäller bara från och till flygplats ändå.
 

Morgan

Medlem
Har nu fått mina poäng för ett par resor i april. Sen att hälften av Sverigetaxis chaufförer i Stockholm varken borde ha körkort eller taxilegitimation är en annan sak: Kommer även i fortsättningen föredra Taxi Stockholm och Topcab, möjligen 020 för att de är en femtiolapp billigare från Arlanda.
 

miramax

Medlem
Någon som vet om detta även gäller flygtaxi? Jag hittar inte samma info på deras hemsida. 100p varje gång man åker delad taxi är något jag tjänat en hel del poäng på.
 
Toppen