Senaste nytt

Sixt - erfarenhet av uppgradering mot betalning?

karho

Medlem
Hej, ska hyra bil med Sixt i Tyskland om några veckor. Jobbets policy innebär bokad bil i Intermidiate-nivå. Jag skulle gärna uppgradera till något lite roligare mot privat betalning, alltså att jag själv betalar mellanskillnaden. Är det någon som har erfarenhet av det förfarandet?
 

FF#1

Medlem
Det brukar funka men, vet inte om du kan betala det separat. I US brukar jag ofta "deala" uppgradera på plats för några dollar. Skillanden brukar vara så pass lite så det bara slinker in på reseräkningen.
 
Hej, ska hyra bil med Sixt i Tyskland om några veckor. Jobbets policy innebär bokad bil i Intermidiate-nivå. Jag skulle gärna uppgradera till något lite roligare mot privat betalning, alltså att jag själv betalar mellanskillnaden. Är det någon som har erfarenhet av det förfarandet?
Är du SIXT Platinum eller har EBG/EBD?
 
Yes, exakt så. Jag hade börjat med att se vilken uppgradering jag hade fått först, och sen börjat deala utifrån det, på plats. Då borde du få mest pang för pengarna!
 

karho

Medlem
Ja så får det bli. De har ju rätt mycket kul bilar i Frankfurt så ska se vad jag kan deala mig till. Lovar att rapportera resultat!
 

Morgan

Medlem
Tänk bara på att försäkringsvillkoren för en hyrd Lamborghini och Renault Captur kan skilja sig kraftigt åt om något händer!
 

karho

Medlem
Synd att klaga, även om vädret är sådär. Men farten är fri!
image.jpg
 
Toppen