Senaste nytt

Har fått 2 Guldpaket...

flapps

Medlem
Hej

I våras köpte jag in mig på Ambassador Gold för 200 dollar då vi skall ut på långresa och kan utnyttja Vouchern m,m
Nu kom där ett paket till med samma innehåll! Kan man vara fräck att använda den vouchern på ett annat hotell? Som alltid skall man ju inte ringa och fråga dom om det går bra. Voucher nummer är olika och giltighetstiden är också olika.Dom kanske ser på mitt Ihg kortnummer att jag bara skall ha rätt till en free night?

mvh / flapps
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jumbooze

Medlem
flapps, jag skulle säga tacka och ta emot, har använt mer än en voucher på ett år, och teoretiskt skulle du kunna trigga en voucher till om du blir platinum amb, kanske tom köpa in dig via dining rewards.
 

flapps

Medlem
Jo tack.. Jag har tänkt tanken då jag blir automatiskt Platinum via dining rewards + att man får en ny voucher och 25% på utvalda hotell som vi faktiskt skall bo på.. Men då är det ju bara att köra :)
 

FF#1

Medlem
Ska inte vara några problems att använda två vouchrar samma år, har gett bort oanvända sådana och de har fungerat för mottagaren.
 

Henrik_B

Medlem
Köpte Dining Rewards precis. Har Googlat runt och sett att det verkar vara mer eller mindre standard att en till BOGO voucher på IC triggas när man köper Dining Rewards EFTER AMB köpet. Så jag räknar med att det kommer en till voucher om 4-8 veckor.
 
Last edited:
Toppen