Senaste nytt

SAS Mastercard - Ny avgift

fcx

Medlem
Från november införs en avgift på 25 kr per månad för pappersfaktura. Bra att tänka på för oss som inte använder kortet så ofta.
 
A

Aurora

Guest
Det er jo ikke noe uvanlig at man har avgift på pappersfaktura i dag - så for meg er dette en naturlig utvikling. Virker dog som at efaktura er mindre utbygget i SE enn NO, for det er jo et helt helsikkes arbeid å legge inn i nettbank her i SE. Mye enklere i Norge...
 

palmen

Moderator
Det er jo ikke noe uvanlig at man har avgift på pappersfaktura i dag - så for meg er dette en naturlig utvikling. Virker dog som at efaktura er mindre utbygget i SE enn NO, for det er jo et helt helsikkes arbeid å legge inn i nettbank her i SE. Mye enklere i Norge...
Nu vet jag inte vilken bank du har, men på min bank så är det "2-3 knapptryckningar" så är det klart. Kanske ska se över vilken bank du har i Sverige ;)
 
A

Aurora

Guest
Nu vet jag inte vilken bank du har, men på min bank så är det "2-3 knapptryckningar" så är det klart. Kanske ska se över vilken bank du har i Sverige ;)

Har handelsbanken, og er ellers veldig fornøyd, men har enda ikke fått til å ordne efaktura. Virker å ha noe med personnr å gjøre.
 

Morgan

Medlem
Själv har jag återgått till pappersfakturor för allt utom kreditkorten - jag måste ju ändå knappa in allt på Betalo :)
 

palmen

Moderator
Har handelsbanken, og er ellers veldig fornøyd, men har enda ikke fått til å ordne efaktura. Virker å ha noe med personnr å gjøre.
Om det är personnumret som är orsaken kanske det inte är något fel på banken i sig. Kan tänka mig att norkst personnummer kan ställa till en del i de svenska systemen.
 
Toppen