Senaste nytt

Är det inte möjligt att boka Luleå-Linköping?

flum

Medlem
Hej vänner, har en fråga jag tänkte lyfta. Jag skulle vilja flyga Luleå-Linköping, 27/8 med följande routing

SK003 LLA-ARN, 6.55-8.15
SK403 ARN-CPH, 9.10-10.20
SK1892 CPH-LPI, 11.30-12.35

men detta verkar inte gå att få till på genomgående biljett. Varken ITA Matrix eller SAS verkar ha denna som giltig routing. Otroligt frustrerande då jag inte är särskilt sugen på separata biljetter (går att boka LLA-CPH, samt CPH-LPI). Någon som har några ideer?
 
Hej vänner, har en fråga jag tänkte lyfta. Jag skulle vilja flyga Luleå-Linköping, 27/8 med följande routing

SK003 LLA-ARN, 6.55-8.15
SK403 ARN-CPH, 9.10-10.20
SK1892 CPH-LPI, 11.30-12.35

men detta verkar inte gå att få till på genomgående biljett. Varken ITA Matrix eller SAS verkar ha denna som giltig routing. Otroligt frustrerande då jag inte är särskilt sugen på separata biljetter (går att boka LLA-CPH, samt CPH-LPI). Någon som har några ideer?
Försökte boka Linköping-Luleå när jag skulle på jobb i Luleå i våras men jobbets resebyrå lyckades inte och tåg från Linköping till Arlanda var bästa lösningen.
 

flum

Medlem
Försökte boka Linköping-Luleå när jag skulle på jobb i Luleå i våras men jobbets resebyrå lyckades inte och tåg från Linköping till Arlanda var bästa lösningen.
Hur irriterande är inte detta!! Skulle gärna undvika SJ då dom ligger på fet-minus hos mig. Får bli hyrbil från arlanda. Bra jobbat sas!
 

SNIFF

Medlem
Jag hade samma problem med VBY-ARN-GOT|GOT-ARN.
Den får man inte boka som genomgående biljett. När jag försökte göra det blev det tvärstopp i systemet. ITA Matrix tyckte jag skulle åka VBY-ARN-GOT-FRA-ARN. (inte mig emot, mer poäng). Men Staten sade nej. :(

Påtalade detta och det var inget man kunde göra åt det. Tyckte det var lite jobbigt ur försäkringsärende och så. Men min resebyrå försäkrade mig om att de skulle lösa det om något sket sig.
 

Nemo

Medlem
image.jpg
 
Toppen