Senaste nytt

Kampanj i SAS Plus

Hoppas att alla har sett detta:

57b6db06f000ce7ffdb9b966f81ae724.jpg
 

ChabbeT

Medlem
Jag har bokat en del LHR resor under året från Arlanda plus var nästan alltid 981kr på utresan, således är inte kampanjen så särskilt bra. Priset till Berlin är som @Agö sagt inte särskilt mkt billigare än det "vanliga"
 

Timotey

Medlem
Jag har bokat en del LHR resor under året från Arlanda plus var nästan alltid 981kr på utresan, således är inte kampanjen så särskilt bra. Priset till Berlin är som @Agö sagt inte särskilt mkt billigare än det "vanliga"
Även om priset till Berlin nästan konstant är lågt och att man ibland hittar billiga plus biljetter till sin destination, så tycker jag ändå det var hyfsade priser och så mycket billigare kan det knappast bli
 

olo

Medlem
Ja. Dessvärre är priset till just Berlin inte extraordinärt på något sätt och vis. Det är snarare regel än undantag att det går att hitta SAS Plus för runt eller strax över 2000 SEK, dessutom via CPH/ARN/OSL för 2500 SEK.

Förvisso påverkas jag nog av dyra bokningsklasser på GOT-CPH, men jag upplever att de billiga biljetterna till Berlin bara finns på skumma tider. Att boka in en weekend i Berlin med SAS+ kostar betydligt mer än vad det smakar.

Sen är min upplevelse, som jag även minns att @Agö har noterat, att det under våren var omöjligt att hitta några biljetter i bokningsklass A. Är det så att den numer är vigd åt kampanjer? Eller ser vi tecken till att det åter finns biljetter i den, om @ChabbeT säger att det är lätt att hitta billiga plus-biljetter till London?
 
Toppen