Senaste nytt

Länk till dokumenten för AMEX värvning

Status
Stängd för vidare inlägg.

jerixon

Medlem
Tjenare!

Har en polare som ska skaffa SAS Amex och jag tänkte att jag kan ju värva honom, men jag har tappat bort länken till PDF'n där man kan värva vänner.
Kan någon vänligen PM'a dem till mig?

Tack på förhand.
MVH,
Johan
 

The Sage

Medlem
Om ens sambo har ens extrakort, diskvalificerar det henne att bli värvad av mig? (och att vi gemensamt rekvirerar 24' EB-extrapoäng för en röding)
 

The Sage

Medlem
...och behöver inte betala årsavgiften?

En ytterligare fråga - värvningserbjudandet, är det tillfälligt eller brukar det alltid finnas ett sådant? (om "ja" så är det väl vettigt att vänta till årsskiftet så man får ett års användande för avgiften istället för 4 månader)
 

DrKlas

Medlem
...och behöver inte betala årsavgiften?

En ytterligare fråga - värvningserbjudandet, är det tillfälligt eller brukar det alltid finnas ett sådant? (om "ja" så är det väl vettigt att vänta till årsskiftet så man får ett års användande för avgiften istället för 4 månader)

Värvningserbjudande brukar finnas men just årsavgiften är inte ett skäl att vänta. Årsavgiften följer nämligen inte kalenderår utan betalas den månad då du skaffade kortet.

Säger du upp kortet behöver du inte betala för den återstående tiden som du har betalt årsavgift för. Beloppet krediteras till ditt konto.
 

palmen

Moderator
Har tagit bort inlägg om önskan att bli värvad. Vi tillåter inte detta i forumet i och med att det missbrukats tidigare. Klipper in beslutet från den stora värvningstråden som tidigare fanns.

Trådskaparen har även fått svar på sin fråga så tråden stängs

//Moderator


Från tidigare tråd
-----------------

Vi har ett antal pågående ärenden där medlemmar blivit värvade mot ersättning som sedan uteblivit av olika skäl som BusinessClass har svårt att bedöma sanningshalten i. Det ger dock en besk smak i munnen att ha blivit lurad på vår sida och det vill vi stävja.

BusinessClass har ett forum kallat "Marknadsplatsen" avsett för den här typen av transaktioner som idag kräver att du skrivit minst 50 inlägg. Transaktionerna görs då mellan engagerade användare som bevisat sitt värde här och vi har möjlighet att enkelt stänga av någon från marknadsplatsen om vi bedömer att affärer gjorts felaktigt.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen