När jag la in mitt EB nummer i min swiss bokning till San Francisco så slarvade jag lite och krediterade mina poäng till ett konto jag gjorde för ett tag sedan(mitt normala/gamla konto hade jag glömt lösenord till och mailen var låst).
Då jag inte hade några poäng på kontot och medlemsårets slutdatum var dåligt för att skaffa ett EBG (30 Sep 2015) Så skaffade jag ett nytt konto innan min resa.
Till det nya kontot tänkte jag kreditera mina poäng. Men då båda korten låg i samma låda så tog jag självklart fel kort och la in det i bokningen.
Min Fråga är kan SAS support Fixa poängen till rätt konto?
Då jag inte hade några poäng på kontot och medlemsårets slutdatum var dåligt för att skaffa ett EBG (30 Sep 2015) Så skaffade jag ett nytt konto innan min resa.
Till det nya kontot tänkte jag kreditera mina poäng. Men då båda korten låg i samma låda så tog jag självklart fel kort och la in det i bokningen.
Min Fråga är kan SAS support Fixa poängen till rätt konto?