Senaste nytt

Oneup på Air New Zealand från Prem till Biz. Är det lönt?

flapps

Medlem
Hej

Har sett nu på min bokning att jag kan göra en OneUp på mina flygningar senare i höst.
Vi reser bl.a Sydney-Auckland 777-200 refit i Premium och Auckland -Sydney 777-300 Spaceseat Premium. Man kan alltså lägga in runt 150 euro så den blir lite gul typ average till business.
Är det någon som har lite koll om det är värt pengarna på en 3 1/2 timmars flygning eller skall man lägga dom pengarana på nåt annat kul. Både jag och frun är EBG så lounge och allt annat har vi ju redan.
upgrade.JPG


Ber att få tacka på förhand.. /flapps
 
F

FCT

Guest
Antar att det är 150 EUR per person och sträcka? I så fall är mitt råd spar pengarna och ät en god middag istället!
 

flapps

Medlem
Kommer du få poäng för den högre klassen om du blir uppgraderad?
Nej det fick man visst inte ....

Antar att det är 150 EUR per person och sträcka? I så fall är mitt råd spar pengarna och ät en god middag istället!

Stämmer bra det.. Tror premium kommer funka hyfsat bra ändå :) Får väl köpa nåt extra fint på fruns 50års dag istället när vi är där:cool:

/flapps
 
Nej det fick man visst inte ....



Stämmer bra det.. Tror premium kommer funka hyfsat bra ändå :) Får väl köpa nåt extra fint på fruns 50års dag istället när vi är där:cool:

/flapps
Då hade jag också sparat pengarna. Även om maten säkert är bättre i business så kommer den ändå inte vara i närheten så bra som ni får på en restaurang för samma pengar. :)
 
Toppen