Senaste nytt

Bästa Loungen i Norden?

ChabbeT

Medlem
Vilken anser Ni är den bästa loungen i Skandinavien?
För mig är det Finnairs Premium Lounge även om möblerna blir mer slitna för varje ggn jag är där.
Vilken/Vilka hotellounger håller Ni som den bästa i Norden? Min favorit är Hilton CPH.
Tacksam input då jag gärna vill utforska Norden mer.
 

agehall

Medlem
Finnairs lounge har varit trevlig, men det är riktigt puckat att ha vitt tema i en lounge. När jag var där i Juni tyckte jag den kändes riktigt smutsig.

Jag funderar på om inte SAS lounge på Garemoen är min favorit just nu. Har inte testat ARN än, så jag kan inte uttala mig om den, men OSL var riktigt bra.
 

ulagun

Medlem
Vill påstå att det inte finns några riktigt bra lounger i Norden.
Trevligast är nog SAS loungen på Gardemoen. Även loungen vid sidan av SAS loungen Landvetter (namn?) är hyfsad och med vänlig personal.
Tyvärr är vi flera som anser att Hilton loungen Kastrup har "gått ned sig".
Förr var smårätterna riktigt läckra. Nu senast ett oaptitligt jättefat med spagettiröra typ sämre skolbespisning.
 

ChabbeT

Medlem
Vill påstå att det inte finns några riktigt bra lounger i Norden.
Trevligast är nog SAS loungen på Gardemoen. Även loungen vid sidan av SAS loungen Landvetter (namn?) är hyfsad och med vänlig personal.
Tyvärr är vi flera som anser att Hilton loungen Kastrup har "gått ned sig".
Förr var smårätterna riktigt läckra. Nu senast ett oaptitligt jättefat med spagettiröra typ sämre skolbespisning.
Du tänker på Menzies Lounge landvetter?
Ja den e bra. Tycker dock att Aurora Loungen T2 ARN ör bättre. Jupp Hilton CPH har gått ner sig finns det en bättre hotell lounge i Norden?
 

AABack2ARN

Medlem
Finnairs premium lounge i Helsingfors lägger jag min röst på. Men jag håller med kommentarerna om att det vita gör det lite svårunderhållet och Finnair har därmed själva skapat en situation som jag tror är onödigt dyr i drift (vad avser städning/utbyte/livslängd etc.).
 
Toppen