Senaste nytt

Parkering på Kastrup. Någon som kan kampanjkoden?

ACervin

Medlem
När jag härom kvällen stod och väntade på väskorna på CPH noterade jag en reklamskylt i taket med en kampanjkod för billigare parkering. Skrev förstås inte ner den (den var väldigt enkel.) Nu är det tomt i skallen precis när jag behöver boka p-plats. Någon som kan den eller har vägarna förbi? Tackar på förhand.
 

Pixel

Medlem
Jag har för mig att det har att göra med företaget CPH advantage att göra. Pröva att söka på deras sida..
 

ACervin

Medlem
Fast nu när jag provar att boka parkering så finns det inga lediga platser om jag fyller i kampanjkoden. Däremot utan kampanjkod går det bra att boka. Bluffvarning??
 

Najk

Medlem
Någon som har någon kod eller övrigt tips när det gäller parkering på CPH? Denna gången vill jag parkera runt flygplatsen, men det gör inget om det är 10min att gå. Förra gången parkerade jag bredvid Hilton, smidigt men blev ganska kostsamt för en vecka. Att parkera i Malmö och ta tåg över är inget alternativ då jag reser med fru, barn, bilbarnstolar och halva bohaget :)
 
Någon som har någon kod eller övrigt tips när det gäller parkering på CPH? Denna gången vill jag parkera runt flygplatsen, men det gör inget om det är 10min att gå. Förra gången parkerade jag bredvid Hilton, smidigt men blev ganska kostsamt för en vecka. Att parkera i Malmö och ta tåg över är inget alternativ då jag reser med fru, barn, bilbarnstolar och halva bohaget :)
Jeg har anvendt Park and Ride en gang, det var ganske smidigt. Parkering lige ved metroen 1 stop fra lufthavnen - togbillet indgår :)
Park and Ride - ParkZone A/S
 
Toppen