Senaste nytt

SAS AMEX - Kampanjpoäng

Luke

Medlem
Händer det att SAS AMEX har några former av kampanjer som ger extra poäng till EB? Om man loggar in hos AMEX och kollar sitt saldo så finns det ju en kolumn för detta. Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin fått några extrapoäng där förutom när jag signade upp mig på kortet för ett antal år sedan då jag fick dubbla poäng (40p / 100 kr) under de första 3 mån...

Jag har Premiumkortet idag. Är det ngn skillnad med Elite?
 

Luke

Medlem
Ok. Så aldrig några kampanjer av typen dubbla poäng över en viss helg...? Kändes bara som om det var förberett för kampanjer som aldrig kommer...:)
 

Sakoz

Medlem
Jodå då det händer men är då oftast riktat mot en viss kedja eller företag. Men det var ett bra tag jag såg det sist.
 

agehall

Medlem
Jodå då det händer men är då oftast riktat mot en viss kedja eller företag. Men det var ett bra tag jag såg det sist.

Inget jag har något minne av, så uppenbarligen är det inte speciellt relevanta erbjudanden för min del iaf. AmEx har rätt usla erbjudanden jämfört med vad MC och Diners har haft.
 

Luke

Medlem
Jodå då det händer men är då oftast riktat mot en viss kedja eller företag. Men det var ett bra tag jag såg det sist.

Ah, när du nämner det så ringer det en klocka om en kampanj med dubbla poäng om man åt på vissa restauranter under en viss tid. Det är nog som Agehall skriver, att dessa kampanjer inte varit speciellt relevanta för mig heller...
 

Homer

Medlem
Ok. Så aldrig några kampanjer av typen dubbla poäng över en viss helg...? Kändes bara som om det var förberett för kampanjer som aldrig kommer...:)
Inte sista 7 åren iaf.

Juni-Aug 2010 fick man 5 poäng extra per 100kr (25 i st.f. 20 )när man betalade i utländsk valuta

Kampanj.jpg
 
Toppen