Senaste nytt

Kommer SAS delta på TUR 2012

Hej!
Hade tänkt att flyga ner till GOT i helgen och gå på TUR. När jag kollar vilka utställare som kommer vara på plats kan jag inte hitta SAS med på listan??!! Är inte det lite konstigt att Sveriges största bolag inte kommer delta?? Notera att t ex. Skyways kommer vara med.

Någon som vet OM SAS kommer vara med??
 

Jacob

Medlem
Nej SAS ställer inte ut i år. Detta har jag även fått bekräftat från SAS egen personal.
 

011430121

Medlem
Tråkigt att SAS inte ställer ut i år på TUR:en, brukar ha bra erbjudanden till besökarna.
Läste(tror att det var i Dagens Industri) at SAS kommer att ha någon typ av aktivitet någon timme på ett ”torg” på mässan!
 

MarcusC

Medlem
Hej!
Hade tänkt att flyga ner till GOT i helgen och gå på TUR. När jag kollar vilka utställare som kommer vara på plats kan jag inte hitta SAS med på listan??!! Är inte det lite konstigt att Sveriges största bolag inte kommer delta?? Notera att t ex. Skyways kommer vara med.

Någon som vet OM SAS kommer vara med??

Lite märkligt är det helt klart, visst kostar det säkerligen en hel del pengar, men det kostar garanterat inte vara med också. Konkurrensen inom flygbranschen är ju rätt tuff. Håller med om att SAS monter var en av höjdpunkterna. Kanske det beror på vissa av grundarna till denna sidan som vann alltför mycket förra året ;)..
 
Toppen